سفر و سفرنامه

نمایش و معرفی بهترین و جذاب ترین محل های ایران برای سفر

سفر و سفرنامه

نمایش و معرفی بهترین و جذاب ترین محل های ایران برای سفر

آیا دندان شما آسیب دیده است؟

شکستن و ترک خوردن دندان آسانتر از چیزی است که فکر می­کنید. این آسیب می­تواند ناشی از جویدن اجسام سخت، موادغذایی مانند یخ، آجیل یا آبنبات باشد. حوادث هم می­توانند باعث آسیب به دندان شوند، بخصوص آنهایی کگه ضربه به دهانشان وارد می­شود. ساییدگی دندان یا دندان قروچه، یا جویدن اجسام ناهموار ممکن است منجر به آسیب دندان شود.

اجرای ایمپلنت دندان ارزان توسط دکتر علیزاده یکی از بهترین جراح دندان در کشور


 
ادامه مطلب ...

براکت شفاف آیا آنها برای شما مناسب هستند؟

اگر شما در مورد استثنا قرار دادن خود بعنوان بزرگسال هستید، شما تنها نیستید: یک پنجم از بیماران ارتودنسی بزرگسالان هستند. به عنوان یک بزرگسال، ایده پوشیدن براکت فلزی برجسته ممکن است جذاب باشد، اما بسیاری از انواع براکتها شفاف هستند که کمتر قابل توجه هستند، از جمله براکت با براکت روشن وجود دارد.
اجرای ایمپلنت دندان ارزان توسط دکتر علیزاده یکی از بهترین جراح دندان در کشور

براکت  شفاف آیا آنها برای شما مناسب هستند؟

 
ادامه مطلب ...

همیشه لازم نیست بی‌دندانی را با «ایمپلنت» پر کنیم

دبیر علمی ایمپلنت پانزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران بر ضرورت انتخاب و ارزیابی بیماران برای جراحی‌های ایمپلنت تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فهیمه اخلاقی روز چهارشنبه در آغاز پانزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران در هتل المپیک تهران گفت: بیماری که برای جراحی ایمپلنت‌ انتخاب می‌شود، باید از لحاظ داشتن بیماری‌های عمومی و زمینه‌ای، مورد بررسی قرار بگیرد؛ به عبارتی جراح باید درک صحیحی از وضعیت بیمارش برای گذاشتن ایمپلنت داشته باشد، تا چنانچه علاوه بر ایمپلنت راه‌های دیگر درمانی وجود داشته باشد، استفاده کند.

اجرای ایمپلنت دندان ارزان توسط دکتر علیزاده یکی از بهترین جراح های دندان در کشور


  ادامه مطلب ...

چگونه فلوراید دندان را محافظت می کند

فلوراید دهان شما را با چند راه مختلف محافظت می­کند. اول، تقویت دندان­ها با کمک با به روند تعمیر مینای دندان، در جاییکه موادی مانند کلسیم برای دندانها می­رسد. علاوه بر این از این مواد معدنی کمک می­کنند تا به مینای دندان شما  قوی شوند و از پوسیدگی حفظ شوند. دوم، فلوراید به کنترل اسید در داخل دهان شما کمک می­کند. بطور معمول باکتری­ها از مواد غذایی باقی­مانده بر سطح دندانها استفاده و تولید اسید می­کند، اما فلوراید دهان شما را در برابر این اثر انعطاف­پذیر کرده و اثر را خنثی می­کند.


اجرای ایمپلنت دندان ارزان توسط دکتر علیزاده یکی از بهترین جراح های دندان در کشور

 

 
ادامه مطلب ...

تجارت پنهان شرکت‌های دندانپزشکی با لبخند هالیوودی!

لبخند ‌هالیوودی و اصلاح خط لبخند ترفندی است که طی سال‌های اخیر کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی بسیاری با تکیه بر آن برای خودشان مشتری جمع می‌کنند. این در حالی است که خیلی وقت‌ها درمان‌های صورت گرفته برای اصلاح خط لبخند و شبیه‌شدن خندیدن ما به‌هالیوودی‌ها یک فریب تبلیغاتی برای جذب مشتری بیشتر است و گاهی وقت‌ها حتی منجر به آسیب به دندان و لثه افرادی می‌شود که در سراب لبخند ‌هالیوودی میلیو‌ن‌ها تومان هزینه پرداخت کرده‌اند و جیب کمپانی‌های خارجی وارد کننده مواد و تجهیزات پزشکی را چاق کرده‌اند.



مصاحبه های دکتر علیزاده یکی از بهترین جراح های دندان در کشور


 

ادامه مطلب ...