سفر و سفرنامه

نمایش و معرفی بهترین و جذاب ترین محل های ایران برای سفر

سفر و سفرنامه

نمایش و معرفی بهترین و جذاب ترین محل های ایران برای سفر

ارتقای سطح دانش ایمپلنتولوژی مطابق با استانداردهای روز دنیا

ششــمین همایــش ایمپلنــت انجمــن دندانپزشــکان عمومی ایران فرصت مغتنمی برای دندانپزشــکان جهت ارتقای سطح دانش ایمپلنتولوژی مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده است. برگزاری نزدیک به ٤٠ سخنرانی در قالــب ١١ پانل و همچنین کارگاه های عملی و جراحــی های زنده روی بیمار، تقریبا تمامی مباحث مربوط به ایمپلنتولوژی را دربر گرفت.

  طراحی چنین برنامه ای بین ســخنرانان نیاز به ساعت ها ممارست، بحث و گفتگو دارد که کادر علمی در کنار هم حضور داشته باشند و ماهیــت کاربردی برنامــه را تدوین کنند. این اتفاق میمون افتاد و همکاران در چهار تخصص پریو، پروتز، جراحی و رادیولوژی در کنار کادر با تجربه انجمن دندانپزشــکان عمومی ایران زمینه تبادل نظر حضوری و فعال را بین کادر تخصصی فراهم کردند.


محصول این همکاری گروهی و چندین جلســه ســنگین، چیدمان برنامه ای بود که با تم اصلی همایش “مهندسی بافت نرم و ســخت” توانست تمام نیازها را با تکیه بر ســخنرانان توانمند داخلی کشورمان فراهم کنــد. این نیز از نکات بارز این همایش بود که همکاران ســخنور میهن مان با تسلط مباحث علمی را در بهترین شــکل ارائه دادند و درکارگاه هــای عملی زنده نیز این دانش را به صورت واقعی در درمان بیماران نشان داده شــد. استقبال همکاران گرامی از این همایش مهر تاییدی بر باال بودن سطح کیفی آن بود.
کلینیک دکتر امیر عباس علیزاده

برگزاری همایش در یک محیط دانشگاهی خود از نکات قابل توجه محســوب می شود. از جمله نکات مثبت این همایش وجود اطالعات پایه ایمپلنتولوژی در اکثر شرکت کنندگان بوده که نسبت به همایش های قبلی بیشتر به چشم می خورد. امید است همکاران گرامی با انعکاس نظرات خود انجمن را در برگزاری همایش هفتم یاری دهند و نقائص را بر ما ببخشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.